Taggar

,

Snön vräker ner. Eller nåja, det har i alla fall snöat hela natten och hela dagen. De har inte riktigt hunnit med att ploga här i staden. Jag har pulsat till sjukhuset och jag har pulsat hem igen. Men jag klagar inte, det är en härlig känsla att dra fram fötterna genom det härliga pudret! Jag hoppas jag får göra det imon igen. Jag tycker dock lite synd om dem som måste ge sig ut på de dåligt plogade, rätt hala, vägarna. Skönt att inte vara ambulanschaufför i dag.

Imon är sista dagen på den här praktikperioden. Tre veckor har sprungit iväg. Som vanligt med andra ord. Helt plötsligt är det december, julkalendern har kommit igång, sista teoriperioden närmar sig, tentap är planerat och det är bara lite drygt en vecka kvar innan det är dags för första tentan. Dags att börja förbereda sig för den kanske.