• Terminens sista föreläsning hade vi i dag.Den drog 40 minuter över tiden. Har aldrig hänt förut.
  • Första dagen på tentaperioden börjar imon. I dag har jag fixat lite fler matlådor inför det. Slutspurt på termin 9. Snart är det verkligen bara ett år kvar!
  • Resultaten på den praktiska tentan har kommit. Jag är mer än nöjd. Det får man vara ibland. Nu får jag fundera vidare på om jag kanske ska bli kardiolog eller kirurg, de stationer där jag fick mest positiv feedback.
  • Resan hem är färdigbokad. Startar 03.30 på lördag. Ser inte direkt fram emot promenaden ner till bussen med all packning.
  • Jag tog hand om min rygg på gymmet i dag. Alldeles för länge sen sist. Inte ett besök till gymmet fick jag till i förra veckan.
  • Jag fick beröm för min löpteknik av en främling när jag hoppade av löpbandet. Oväntat och uppskattat!
  • Det har snöat lite i dag, och täckt över den smutsiga snön från blidan. Vackert igen!