Taggar

, ,

Barskåp?I går fyllde en härlig tjej år. Det firade vi med tårta, presenter och en massa olika drinkar. Små drinkar alltså. Målet var ju ändå att komma ut på ett dansgolv, inte däcka på ett golv. Genom att kombinera våra gemensamma kunskaper inom ämnet groggar och cocktails lyckades vi få ihop en liten samling goda drycker. Kylskåpet såg läskigt ut efter att vi samlat ihop det folk hade hemma på ett och samma stället! Men vi lyckades nå målet, vi kom ut och dansade. Det var länge sen sist. Det märktes inte minst på att jag inte kände igen mycket av musiken, eller snarare mindre än vanligt (jag känner aldrig igen så mycket av den musik de spelar på krogen, missar alltid det av någon anledning). Vi fick i alla fall skaka rumpa och i dag har jag återhämtat med mig virkning, chips och te. Tack alla flickor för en rolig kväll!

Dagen innan i går ägnades åt något helt annat. Då var vi på AT-mässa. min första. Det var riktigt spännande faktiskt. Jag pratade lite med olika landsting om vars man kunde göra AT hos dem, hur det såg ut med forskning, egna jourer och boende. Det kändes som en liten övning inför höstens AT-mässa. Synd bara att det var några intressanta landsting som saknades, till exempel NLL.