Taggar

, , , , ,

Jag har uppehållit mig den senate veckan utan enkel tillgång till en dator. Jag har saknat det förvånansvärt lite, men det kan säkert förklaras till en väldigt stor del av min telefon. Jag kan ju använda den till i princip allt jag använder datorn till. Nu är jag dock tillbaka i min lägenhet igen och tänkte att det kanske var dags att uppdatera bloggen.

Jag har haft en fantastisk påsk! Kort, men full av trevligt sällskap och trevliga aktiviteter som stuga, skoter och skidor. Precis så som jag anser att en påsk ska vara. Jag hoppas att jag nästa vår kommer att ha möjlighet att vara påskledig lite mer än tre dagar. Men tiden får utvisa. I dag har jag ingen aning om vad jag kan tänkas syssla med om ett år. Det är en upplyftande och skrämmande tanke på samma gång!

Jag har också lyckats bli klar med spetssjalen, men tyvärr glömde jag att ta en bild på den. Ska se om jag kan få något att ta en åt mig där hemma…