Taggar

, , , ,

I fredags hämtade jag ut ett fyra kilos paket från posten. Fyllt till brädden med hembakade bullar, frallor och plattbröd. Det fanns även kakor, choklad och ett halvt torkat renhjärta. Har man snälla föräldrar så har man! Tack så mycket!!!

I lördags lagade jag köttfärslimpa på älgfärs och hade i lite västerbottensost. Till efterrätt kokade jag en kopp te, åt en chokladkaka och njöt av mina första bitar torrkött på väldigt länge. En riktigt lyxig lördag trots tentaplugg mest hela dagen. Jag tyckte att jag fick gotta i mig det jag ville då jag precis sprungit milen igen för första gången på nästan två år (plus att jag måste få ha någon morot när jag ska försöka plugga hela dagen).

I dag fortsatte jag på lyxspåret med plattbröd till frukost, och snart ska jag nog skära mig någon liten bit torrkött igen. Men först är det tillbaka till plugget som gäller.